مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم :فرمانده انتظامی استان قم با اهدا لوح سپاسی از خدمات رابط فعال ادارات دولتی ؛ آقای محمد مصباحی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم تقدیر کرد .
 در متن این لوح آمده است:
تقویت فرهنگ ایثارگری و احساس مسئولیت افراد جامعه برای بازتولید و تقویت ارزش های دینی و اجتماعی در مواقع بروز نابسامانی های اجتماعی می تواند موجبات فرهنگ سازی و ارتقاء احساس تعلق،همدلی و یگانگی میان نهادها و سازمان های اجتماعی، فرهنگی امنیتی از یک سو و احاد مردم را از سوی دیگر فراهم سازد چرا که امنیت حاصل یک فرایند اجتماعی است و حفظ این فرایند مستلزم مشارکت عمومی و تعامل و همدلی احاد جامعه با حافظان نظم و منیت می باشد.
 از جنابعالی که با ایثارو از خودگذشتگی در راستای اعتلای امنیت جامعه به عنوان رابط فعال ادارات دولتی انتخاب شده اید، و با عمل خود ، موجب پیشگیری از وقوع جرم و آسیب به جامعه و امنیت عمومی گردیده اید تقدیر می نماییم
امید است با عنایت به توفیقات حق تعالی ضل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی ارواحنا فداک) و منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) همواره نقش خود را در تولید امنیت اجتماعی ایفا نمایید.


 فرمانده انتظامی استان قم سرتیپ دوم پاسدار کاظم مجتبایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی