مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

همزمان با انتشار خبر فاجعه خونبار منا، توسط جوانان هلال احمر قم؛
کمپین مردمی " طواف خون در سرزمین آرزو" تشکیل شد
در پی حادثه دلخراش روز عید قربان در سرزمین منا کمپین " طواف خون در سرزمین آرزو" در اعتراض به سکوت مجامع جهانی نسبت به این فاجعه خونبار و همدردی با خانواده های جان باختگان این حادثه توسط جوانان هلال احمر استان قم تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در پی انتشار تصاویری از فاجعه خونباری که در سرزمین منا رخ داد، موجی از اعتراض نسبت به عملکرد مسولین عربستان در کشورمان بوجود آمده است. جوانان هلال احمر استان قم هم در اعتراض به عدم پاسخگویی مسولین عربستان، نسبت به  کشته، مفقود و زخمی شدن حجاج مسلمان و با هدف ابراز همدردی با خانواده های حاجیان ایرانی جانباخته در این فاجعه کمپینی با نام " طواف خون در سرزمین آرزو" تشکیل دادند.

در پویش مردمی " طواف خود در سرزمین آرزو" مسولین و جوانان هلال احمر ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار این فاجعه خواستار پاسخگویی هر چه سریعتر مسولین عربستان نسبت به علل وقوع این فاجعه و روشن شدن وضعیت مفقودین و بازگرداندن پیکر قربانیان این حادثه شدند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی