مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
در دیدار مدیرعامل هلال احمر قم با مدیر کل بهداشت سازمان زندان های کشور عنوان شد:
حمایت از خانواده زندانیان، از اولویت های فعالیت هلال احمر قم
مدیر کل بهداشت و درمان سازمان زندان های کشور با حضور در جمعیت هلال احمر قم با مدیرعامل و معاونین جوانان و داوطلبان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مدیر کل بهداشت و درمان سازمان زندان های کشور با حضور در جمعیت هلال احمر قم با مدیرعامل و معاونین وی دیدار کرد، معاون فرهنگی اداره کل زندان های قم در این دیدار دکتر مهرزاد تشکریان را همراهی کرد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار دکتر گلفشان با ارائه گزارشی از خدمات جمعیت هلال احمر به مددجویان زندانی و خانواده های آنها اظهار کرد: آموزش امداد و کمک های اولیه در زندان برای سه گروه مددجویان زندانی، سربازان و پرسنل برگزار شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان گفت: از فعالیت کانون های اصلاح و تربیت اهدا کتاب به این کانون و برگزاری دوره ها و اردوهای آمورشی مهارت های زندگی ویژه مددجویان زندانی و خانواده های آنها و همچنین اردوی مشهد بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به ارائه خدمات درمانگاهی به زندانیان و خانواده های آنها بیان کرد: ویزیت رایگان درمانگاهی، کمک هزینه های درمانی_دارویی و آزمایشگاهی، و ارائه خدمات پرستاری با 50 درصد تخفیف، به خانواده های زندانیان از دیگر فعالیت های جمعیت، در زمینه خدمت به این قشر آسیب پذیر جامعه است.

دکتر گلفشان با اشاره به تفاهم نامه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر با انجمن حمایت از زندانیان تصریح کرد: مدد جویان تحت پوشش جمعیت هلال احمر و  خانواده های آنها، از بسته های حمایتی (غذایی، لوازم التحریر و بسته های دارویی ...) در ایام مختلف سال بهرمند می شوند.

در این دیدار دکتر تشکریان با تقدیر از همکاری جمعیت هلال احمر قم ضمن تاکید بر حمایت از خانواده های زندانیان، خواستار افزایش ارائه خدماتی همچون بسته های بحران، دارویی و غذایی به این خانواده ها، به عنوان افراد درگیر بحران در جامعه شد.





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی