مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


معاون امور جوانان جمعیت هلال‏ احمر استان قم از رشد 7 درصدی مشارکت و حضور جوانان قمی در کارگاه‏ های علمی و افزایش بهرمندی جوانان از دوره‏ های آموزشی در مقایسه با سال 93 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت طراحی و برنامه ریزی فعالیت‏ها و خدمات آموزشی جوانان و با توجه به اهمیت آموزش جوانان به منظور آماده‏ سازی مشارکت در ارائه خدمات امدادی و عام ‏المنفعه همه ساله دوره های آموزشی در مرکز امور جوانان قم برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه چشم ‏انداز و مأموریت‏های حوزه آموزش در سازمان جوانان، در خصوص توجه به ارتقاء سطح دانش، نگرش و مهارت اعضاء و نیروی انسانی و عموم مردم است، بیان کرد: معاونت امور جوانان قم در راستای اهداف، مأموریت و رسالت سازمان جوانان، با برنامه‏ ریزی دقیق اقدام به برگزاری کارگاه‏ های علمی و دوره‏ های آموزشی کرد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه در سال 94 نیز دوره های آموزشی حوزه جوانان قم با استقبال خوبی روبرو بود تصریح کرد: 618 دوره و کارگاه آموزشی با محورهایی شامل؛ امدادی، فرهنگی و اجتماعی، علمی و هنری برگزار شد که نسبت به سال 93 شمار عناوین کارگاه‏ ها و دوره‏ های آموزشی 465 مورد بود، که از این رو، تعداد دوره ‏های برگزار شده توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در سال 94 رشد 24 درصدی را به خود اختصاص داده است.


 مصباحی اضافه کرد: در سال 93 تعداد 11 هزار و 345 تن از جوانان از دوره ‏ها و کارگاه های آموزشی بهرمند شده ‏اند که در مقایسه با سال 94 که  12 هزار و 209 نفر از جوانان استان در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان قم آموزش دیده اند این استقبال شامل رشد 7 درصدی شده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی