مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با حضور معاون فرهنگی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی استان و معاون امور جوانان و کارشناسان حوزه جوانان استان قم جلسه هم اندیشی اجرای تفاهم نامه کانون بشردوستانه اصلاح و تربیت در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با حضور معاون فرهنگی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی استان و مسولان معاونت امور جوانان جلسه هم اندیشی اجرای تفاهم نامه کانون بشردوستانه اصلاح و تربیت در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.

در این جلسه با هدف حمایت از اعضای این کانون و خانواده های آنها، و همچنین پرسنل و خانواده های پرسنل و سربازان وظیفه، اجرای طرح ۲۰ درصد تخفیف کلاس های فنی حرفه ای، فرهنگی و هنری مرکز امور جوانان تصویب شد.

همچنین برگزاری کلاس های آموزش امداد و کمک های اولیه برای سه گروه؛ زندانیان، پرسنل و سربازان وظیفه به همراه آموزش مهارت های زندگی برای این گروه ها از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اهدای کتاب به کتابخانه کانون اصلاح و تربیت، انجام ویزیت رایگان در کانون اصلاح و ترییت، معرفی بیماران نیازمند به جمعیت جهت رفع مشکلات و پیشنهاد افتتاح کانون ویژه سربازان وظیفه در اداره کل زندان در دهه مبارک فجر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی