مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اجرای طرح اطعام نیازمندان در دانشگاه های استان قم

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ق.ظ




کارشناس مسئول کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر از اجرای طرح اطعام نیازمندان در دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه قم در ایام اعتکاف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد قادری اظهار کرد: با توجه به رسالت کانون های دانشجویی در برنامه های عام المنفعه و حمایت از دیگران، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی با همکاری نمایندگی ولی فقیه دانشگاه طرح اطعام نیازمندان را برگزار کردند.

وی افزود: این طرح که به پیشنهاد اعضای کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ها برگزار می شود، دانشجویان دانشگاه ها پس از آگاهی از نحوه ی اجرای این طرح، به صورت داوطلبانه شرکت می نمایند.

کارشناس مسئول کانون های دانشجویی جمعیت هلال احمر در مورد نحوه ی اجرای این طرح گفت: اجرای این طرح به این گونه می باشد که دانشجویان پس از دریافت غذای خود از سلف، ظرف هایی به صورت مناسب و مجزا در سلف ها آماده شده و دانشجویان قبل از مصرف غذای خود به مقداری که علاقمند است در ظرف ها ریخته و این غذاها در ظروف یکبار مصرف جمع آوری شده و در کمترین زمان میان نیازمندان توزیع می شود.

اجرای طرح اطعام نیازمندان در دانشگاه قم در ایام اعتکاف

کارشناس مسئول کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر قم همچنین از اجرای طرح اطعام نیازمندان در ایام اعتکاف در دانشگاه قم با همکاری کانون خیریه خبر داد.

وی افزود: در این طرح انشان دوستانه، ۴۷۵ بسته غذا از سحری معتکفین آماده و در مناطق محروم بین نیازمندان توزیع شد.

گفتنی است، هدف از اجرای این طرح ایجاد انگیزه نوع دستی و کمک به هم نوع و جمع آوری غذاهای مازاد پیش از مصرف دانشجویان برای تامین طعام نیازمندان می باشد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی