مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


دادرسان کانون های دانش آموزی استان قم در دوره یکسان سازی آموزش های امدادی پیش از برگزاری المپیاد آماده استانی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ کارگاه یکسان سازی آموزش های امدادی دادرسان پیش از برگزاری المپیاد آماده استانی به مدت ۲ روز به صورت تئوری و عملی برگزار شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر به همراه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم و رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش و کارشناس مسول کانون دانش آموزی به عنوان مجری طرح ملی دادرس و المپیاد آماده از روند برگزاری این دوره های آموزشی بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، در این دوره ۵ تیم خواهران و ۵ تیم از برادران پیش از آغاز رقابت ها رسمی ضمن باز آموزی و توان افزایی، مهارت های علمی و عملی امدادی خود را مورد ارزیابی قرار می دهند.


همچنین برای نخستین بار یک تیم از برادران و یک تیم از خواهران شعبه شهر جعفریه به جمع تیم های شرکت کننده در مسابقات المپیاد آماده استانی پیوسته اند.


گفتنی است، این مسابقات در اردبیهشت ماه سال جاری در محل مجتمع فرهنگی امدادی هلال احمر برگزار می شود.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی