مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

جشن مبعوث شدن پیام آور رحمت و صلح توسط اعضای کانون های غنچه های هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به ‌مناسبت‌ مبعث ‌رسول‌ اکرم(ص)، اعضای‌ کانون غنچه‌های هلال احمر‌ مهدکودک‌ “ملائک(۱)” وابسته به بیمارستان شهید بهشتی، “ملائک (۲)” وابسته ‌به‌ بیمارستان‌ الزهرا و مهدکودک “یکی یه دونه” مراسم جشنی را برگزار کردند.

در جشن مبعث پیامبر، مربیان مهدکودک ها درباره ویژگی ها، شخصیت و همچنین حسن خلق آخرین رسول الهی که از ویژگی های بارز پیامبر بزرگوار بود مطالبی را بیان کردند. در این جشن بزرگ، مداحان اهل بیت(س) نیز از فضایل و سیره زندگی پیامبر (ص) و امانت داری ایشان در بین مردم به بیان کودکانه برای غنچه به ایراد سخن پرداختند.

اجرای برنامه ها معنوی و نیایش، مسابقات متنوع فرهنگی، اهدای جوایز و تقدیر از غنچه های نمونه و پذیرایی و اهدای هدایا به رسم یاد به تمامی شرکت کنندگان از دیگر برنامه های اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم در گرامیداشت روز بعثت پیام آور صلح و رحمت بود.

*طرح ابتکاری “حامیان آب” توسط غنچه های هلال احمر قم کلید خورد

با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و تاکید بر اهمیت حفظ مایه حیات، در پیش دبستانی “غزل” ضمن برگزاری برنامه ای به مناسبت مبعث پیامبر (ص) و کودکان نمونه معرفی و جهت اجرای طرح “حامیان آب” انتخاب شدند.

در طرح “حامیان آب” غنچه ها راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب را با راهنمایی و آموزش های مربیان فرا می گیرند و با اجرای نمایش خلاق و نکته آموزی از طریق پوستر و عکس؛ آماده می شوند تا به بقیه افراد خانواده و جامعه روش های صرفه جویی در کاهش مصرف آب را آموزش بدهند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی