مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

جلسه هم اندیشی کمیته داوران المپیاد آماده مرحله استانی با حضور معاون امور جوانان، مسول کمیته اجرایی مسابقات و داوران در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی کمیته داوران المپیاد آماده اظهار کرد: در این جلسه که با حضور کمک داورها و داور کشوری مسابقات سازمان جوانان و دیگر مربیان استان برگزار شد، نکات لازم در راستای اجرای موفق مسابقات المپیاد آماده مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات اعضای کانون دانش آموزی تیم های دادرس با عنوان المپیاد آماده در اردیبهشت ماه تصریح کرد: این المپیاد در ۸ آیتم ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان و بانداژ و آتل بندی، پناهگیری و تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، چادر زنی، اطفاء حریق، تریاژ، حمایت‌های حیاتی پایه برگزار می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با تاکید به اینکه در طرح ملی دادرس(دانش آموزان آماده در روزهای سخت) با آموزش های مختلف در مباحث امدادی توانمند می شوند افزود: آموزش تیم های دانش آموزی استان و اجرای تمرینات فشرده و مستمر باعث ارتقا سطح این مسابقات می شود. و بر همین اساس دوره های باز آموزش در سطح استان قم و در شهرهای جعفریه و دستجرد ویژه دو گروه خواهران و برادران برگزار شد.


گفتنی است، این جلسه جهت هماهنگی به جهت اجرای المپیاد آماده استانی که اوسط اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و نکات مهم در خصوص روند اجرایی مسابقات در آن مورد بررسی قرار گرفت.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی