مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




انتخابات شورای اجرایی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پردیس فارابی قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد قادری اظهار کرد: با توجه به درخواست دانشگاه پردیس فارابی قم مبنی بر برگزاری انتخابات شورای اجرایی کانون دانشجویی در کانون، با هماهنگی های قبلی انتخابات برگزار شد.

وی افزود: جهت برگزاری این انتخابات ابتدا متقاضیان کاندیدایی شورای اجرایی به معاونت فرهنگی دانشگاه مراجعه کردند و پس از تاییدیه حراست و فعالیت های دیگر ۱ نفر از کاندیدا اجازه تبلیغات در دانشگاه را پیدا کردند.

کارشناس مسئول کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر گفت: پس از برگزاری این انتخابات پنج نفر از افرادی که بالاترین آرای را کسب کرده اند که به عنوان شورای اجرایی کانون انتخاب می شوند و این اعضا جهت مشخص شدن دبیر کانون به جمعیت هلال احمر دعوت می شود و پس از این مرحله دبیرکانون به سازمان جوانان جهت دریافت حکم دبیری معرفی می شود.

گفتنی است، کلیه اعضای شورا طبق چارت اجرایی مسولیت های (مدیریت اجرایی ،آموزش و سازماندهی، امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه، فرهنگی و مذهبی و علمی) را به عهده می گیرند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی