مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

غنچه های هلال احمر قم از پرسنل جمعیت تقدیر کردند

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ب.ظ



به مناسبت هفته هلال احمر، جمعی از اعضای کانون غنچه های مهدکودک "مهرآفرین" با حضور در جمعیت هلال احمر و توزیع کردن شیرینی هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به پرسنل جمعیت هلال احمر استان قم تبریک گفتند و از تلاش های آنها تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ غنچه های هلال احمر با حضور در دفتر کار پرسنل در بخش های اداری، مالی، پشتیبانی، امداد، داوطلبان ضمن توزیع شیرینی هفته هلال احمر را به آنها تبریک گفته و از خدمات و تلاش های آنها در پیشبرد اهداف بشردوستانه و خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر قدردانی کردند.

همچنین، غنچه های هلال احمر دکلمه و سرود را به صورت همخوانی در دفتر مدیرعامل جمعیت هلال احمر و در جمع کارکنان اجرا کردند که مورد تقدیر پرسنل قرار گرفتند و هدایایی به رسم یادبود به کودکان اهدا کردند.

گفتنی است، در پایان این یازدید غنچه های هلال احمر در کنار جایگاه یادبود ویژه شهدای امدادگر هلال احمر یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی