مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

کارشناس مسئول کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر از برگزاری انتخابات شورا های اجرایی کانون های دانشجویی هلال احمر استان قم در بسیاری از دانشگاه های استان قم در هفته هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد قادری اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن زمان انتخابات شورای اجرایی کانون دانشجویی این انتخابات در دانشگاه های علمی کاربردی هلال احمر، حضرت معصومه(س)، علوم پزشکی، دانشگاه فنی پویش، دانشگاه آزاد کانون های خواهران و برادران، پیام نور قم و دانشگاه پیام نور کهک برگزار شد.

وی افزود: در راستای اجرای این انتخابات، متقاضیان کاندیدایی شورای اجرایی به معاونت فرهنگی دانشگاه مراجعه کردند و پس از کسب تاییدیه حراست و فعالیت های دیگر ۱۱ نفر از نامزدهای عضویت در شوراها، با دریافت اجازه تبلیغات در دانشگاه ها به معرفی خود و برنامه های آسنده پرداختند و این انتخابات در اردیبهشت ماه سال جاری با مشارکت اعضای کانون های دانشجویی در دانشگاه های مذکور برگزار شد.

کارشناس مسئول کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر گفت: پس از برگزاری این انتخابات پنج نفر از افرادی که بالاترین آرای را در دانشگاه های خود کسب کردند به عنوان شورای اجرایی کانون های دانشجویی انتخاب شدند و این اعضا پس از انتخاب دبیر کانون به سازمان جوانان جهت دریافت حکم دبیری معرفی شدند.

گفتنی است، کلیه اعضای شورا طبق چارت اجرایی مسولیت های (مدیریت اجرایی ،آموزش و سازماندهی، امدادی، بشردوستانه و عام المنفعه، فرهنگی و مذهبی و علمی) را به عهده می گیرند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی