مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

عبور رفاقت مهر بیست و هشتم استان قم از خط پایان

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ق.ظ



با حضور منتخبین و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم مراسم اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات رفاقت مهر استانی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مراسم اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات رفاقت مهر استانی قم با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر و منتخبین مسابقات در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.

 در آغاز این مراسم محمد مصباحی با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این دوره از مسابقات به تشریح نحوه فراخوان و برگزاری مسابقات رفاقت مهر استانی پرداخت.

وی با بیان اینکه در مسابقات رفاقت مهر بیش از 120 نفر از جوانان شعب قم، دستجرد و جعفریه حضور داشتند افزود: بیست و هشتمین دوره مسابقات رفاقت مهر  با شعار "جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشردوستی" در رشته های زبان انگلیسی، امداد و کمک های اولیه، اسکان اضطراری و حمل مصدوم  در اردیبهشت ماهع سال جاری در سایت امدادی جمعیت هلال احمر برگزار و پس از بررسی داوران تعدادی از تیم ها و اعضا به عنوان منتخب برگزیده شدند.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به افزایش توانمندی های اعضا و برگزاری دوره های باز آموزی در طول سال ابزار کرد: در همین راستا با هدف ارتقا سطح دانش امدادی جوانان و با هدف توان افزایی در مهارت ها و انتقال تجربیات زمینه ی پیشرفت اعضا را فراهم کردیم.

 در ادامه ی این مراسم، دو سرداور اصلی مسابقات به ارائه نکاتی در نحوه برگزاری این دوره از مسابقات پرداختند.


تاکید بر افزایش مهارت های امدادی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم نیز با تاکید بر اهمیت حفظ رفاقت در ادامه رقابت ها در سطح کشور اظهار کرد: برتری اخلاقی، باید به عنوان یک جوان عضو هلال احمر ملاک نخست شما در زندگی و فعالیت اجتماعی باشد.

وی با تقدیر از رقابت جوانان در سطح استان و شعب تازه تاسیس تاکید کرد: جوانان قم با تاسی از بزرگان دین به عنوان الگوی نمونه یک جوان، باید توانمندی خود را در خدمت به جامعه و به خصوص در کسب مهارت ها افزایش دهند.

دکتر گلفشان افزود: انتظار می رود به عنوان نماینده ی جوانان استان، با ارتقا دانش امدادی، ضمن حفظ جایگاه های برتر، موفق به کسب رتبه هایی شایسته جوانان پرتلاش قم شده و بتوانید در مسیر خدمت گام بردارید.

بر اساس اعلام نتایج بیست و هشتمین دوره مسابقات رفاقت مهر استانی در بخش خواهران و در رشته اسکان؛ تیم های کانون جوانان شهر قم رتبه اول و در رشته حمل مصدوم، تیم کانون جوانان شهرهای دستجرد و جعفریه رتبه برتر را کسب کردند. همچنین در رشته امداد و کمک های اولیه، تیم کانون جوانان جعفریه و شهرقم حائز رتبه برتر شدند.


همچنین در گروه برادران؛ تیم کانون جوانان شهرهای دستجرد و کانون دانشجویی شهر قم رتبه های برتر را کسب کردند و در رشته حمل مصدوم رتبه برتر به تیم کانون جوانان جعفریه و شهر قم اختصاص یافت و تیم کانون جوانان شهر قم موفق به کسب رتبه برتر در رشته امداد و کمک های اولیه شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از منتخبین بیست و هشتمین دوره مسابقات رفاقت مهر استانی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی