مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



همزمان با ماه مبارک رمضان، جلسه احکام با موضوع اعتیاد ویژه پرسنل معاونت امور جوانان در مرکز جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و برگزاری آیین های مختلف مذهبی و معنوی، همچنین فریضه عبادی نماز جماعت در مرکز امور جوانان هلال احمر قم، جلسه احکام با موضوع اعتیاد ویژه پرسنل حوزه جوانان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم و کارشناسان برگزار شد، امام جماعت با ذکر احکام شرعی مرتبط با معضل اعتیاد، به تشریح نظر مراجع و آیاتی که آسیب به جسم و روح انسان ها را مورد نکوهش قرار داده و نظر دین در زمینه این آسیب اجتماعی پرداخت.

گفتنی است، هم اکنون اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در راستای پیشگیری موثر از اعتیاد در جهت نشاط اجتماعی طرح ملی پیمان را به ضورت کشوری اجرا می کنند.

 معاون امور جوانان قم در ضیافت افطاری جمعیت هلال احمر جعفریه


در  ایام ماه مبارک رمضان، معاون امور جوانان هلال احمر استان قم به همراه جمعی از مسئولین استانی در جمعیت هلال احمر بخش جعفریه در مراسم ضیافت افطاری در کنار امدادگران پایگاه امداد و نجات شهید امدادگر مدافع حرم مهدی صابری (جعفریه) استان قم به میزبانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری نماینده ولی فقیه در هلال احمر حضور یافت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی