مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مراسم اختتامیه سومین دوره اردوهایی کشوری نشاط و امید سازمان جوانان هلال احمر به میزبانی استان قم و با حضور معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر؛ در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوعی همراه بود، کلیپی از فعالیت های اعضای کانون ای دانشجویی سراسر کشور به نمایش گذاشته شد. سپس معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری این دوره از اردوها ضمن تقدیر از مشارکت خوب استان ها ابراز امیدواری کرد میزبانی این دوره از اردوها مورد رضایت اعضای کانون های دانشجویی قرار گرفته باشد.

در ادامه و پس از اجرای زنده موسیقی و معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان به ارائه سخن پرداخت. علی گنج کریمی با اشاره به اینکه جوانان در هر دم و بازدهم نفس باید قدر جوانی خود را بدانند اظهار کرد: شما به عنوان اعضای هلال احمر رسالت سنگین تری دارید، به دلیل اینکه نگاه بیشتر مسئولین به شماست و باید بسیاری از آفت های فرهنگی جامعه ایرانی را که متاسفانه بسیار متعدد هم شده، نجات بدهید، شما باید تسکین آلام جامعه ایران باشید که این رسالت سختی است، برای اینکه بتوانید بر مردم و جوانان  اثرگذار باشید باید بهترین باشید که در این چند روز ثابت کردید که بهترین هستید.

وی افزود: شما ثابت کردید که واژگان نشاط و امید شعار نبود و آنها را عملیاتی کردید. این اردو بسیار امید بخش و نشاط آور بود و این امر مدیون زحمت های زیادی است که در پشت صحنه این اردو کشیده شد، در مجموعه سازمان جوانان، خزانه داری کل، جمعیت هلال احمر و جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر گل فشان، آقای مصباحی و دیگر عوامل زحمت کش این اردو و مجموعه مدیریت اردوگاه، که خستگی ناپذیر به همراه اعضای این اردو بودند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر ویژه از نگاه بلند دکتر حبیبی که علاقه مند بودند در جمع اعضا باشند بیان کرد: من به نمایندگی از رئیس سازمان جوانان در خدمت شما هستم، وی معتقد است جوانان باید آگاه باشند و در همه امور مشارکت نمایند، بنده دغدغه های نمایندگان شما را حتما انتقال می دهم و جمع بندی نظرات شما طی چها دوره حتما بررسی خواهد شد.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر در پایان ضمن تقدیر از خلاقیت همه اعضای استان ها اضافه کرد: امیدواریم این نشست ها، اردوها و فضای مجازی موجب شود در همه جای کشور وحدت رویه ایجاد شده و به هیچ کانونی اجحاف نشود.

گفتنی است، در آئین اختتامیه این دوره از اردوهای نشاط و امید جمع بندی فعالیت ها و نشست های هم اندیشی توسظ نمایندگان دبیران ارائه شد. تقدیر معاون امور جوانان استان قم از معاون جوانان و دانشجویی سازمان و تقدیر از برندگان مسابقات فرهنگی و ورزشی و رابطین خبری همچنین اجرای برنامه مفرح آتش بازی و نورافشانی به همراه پرواز کبوتر صلح و توزیع اقلام فرهنگی و بسته های تبریکی از دیگر برنامه های اختتامیه سومین دوره اردوهای کشوری نشاط و امید به میزبانی استان قم بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی