مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری جشن “باور یک لبخند” در قم

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ب.ظ


جشن "باور یک لبخند" توسط موسسه مردم نهاد کرامت با همکاری استانداری قم و اداره کل ورزش و جوانان همچنین همکاری جمعی از اعضای کانون دانشجویی هلال احمر استان قم و با هدف خدمت به کودکان سرطانی بهبودیافته و درحال درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ معاون امور جوانان هلال احمر قم اظهار کرد: جشن باور یک لبخند با هدف ایجاد نشاط و انگیزه با توجه به اهداف جمعیت هلال احمر ویژه کودکان سرطانی بهبود یافته و در حال درمان در شهریور ماه سال جاری با همکاری اعضای کانون دانشجویی برگزار شد.

محمد مصباحی با اشاره به اهمیت مشارکت در اجرای طرح‌های عام‌المنفعه و بشردوستانه در راستای اهداف هلال‌احمر تصریح کرد: در این طرح که توسط موسسه مردم نهاد کرامت با همکاری استانداری قم و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، جمعی از اعضای کانون دانشجویی با هدف ایجاد پیوند و مودت بیشتر میان جوانان هلال‌احمر و کودکان بهبودیافته از سرطان و همچنین ورود آنها به فعالیت‌های اجتماعی مشارکت کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، اجرای موسیقی توسط وحید افشاری، نمایشی توسط گروه کودک اجرا شد و سپس با اهدای هدایا به کودکان بهبود یافته به مناسبت پایان دوره درمان آنها، این جشن ادامه یافت.

در ادامه ی این مراسم، برنامه با اجرای موسیقی سنتی توسط گروه هنری مهرورزان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و سخنرانی دکتر ضرابی، مدیرعامل بانک سلول های بنیادین رویان در مورد پیشگیری و درمان سرطان، مورد توجه و تشویق مهمانان قرار گرفت.

تقدیر از پزشک نمونه، پرستار نمونه، و عوامل اجرایی برنامه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین، این برنامه با اجرای موسیقی و اجرای طرح گروه معراجی ها، با پرواز بادکنک ها با هدف ایجاد حس امید و شادی دستیابی به سلامت در کودکان بیمار به پایان رسید.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی