مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با دهه ولایت جشن غدیرخم و آغاز فعالیت پویش "فردایی روشن" با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم و معاون نهضت سوادآموزی استان با حضور پر شور بیش از 200 نفر اعضای کانون جوانان خواهران در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در آستانه ی عید سعیدغدیر جشن بزرگداشت غدیر همراه با برنامه های متنوع مولودی خوانی، مسابقه های فرهنگی و ارائه گزارش فعالیت های کانونی در نمازخانه مرکز جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

این مراسم که با حضور مدیرعامل و عضو هیئت مدیر جمعیت هلال احمر، معاون نهضت سواد آموزی و معاون درمان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد؛ محمد گل فشان ضمن تبریک اعیاد با اشاره به جایگاه ولایت در مذهب تشیع اظهار کرد: ولایت ائمه معصومین اصل مهم در تشیع است، به همین دلیل قدرت های جهانی به دنبال از بردن شیعه به وسیله قتل عام شیعیان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به روایت «اگر کسی همسایه اش گرسنه شب سرش را بر زمین بگذارد از ما نیست.» ابراز کرد: تمامی اصول جمعیت هلال احمر مبتنی بر سفارشات اسلام ناب محمدی بوده و همان اصول هفتگانه هلال احمر است.

در ادامه این گردهمایی که با حضور معاون سوادآموزی استان قم همراه بود، کمپین مبارزه با بی سوادی اعضای جوان جمعیت هلال احمر آغاز به کار کرد. و حجت الاسلام قاسم نیا، ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت و تقدیر از اجرای ایده های نو در حوزه معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: حدود هشت میلیون نفر در گروه سنی شش سال و بالاتر در طول سال از تحصیل جا مانده است.

وی با اشاره به نزدیکی روز سوادآموزی و تاکید بر اهمیت مبارزه با بی سوادی تصریح کرد: هشت سپتامبر مصادف با ۱۷ شهریور ماه روز مبارزه با بی سوادی است و ما برآنیم به مناسبت این روز افراد کم سواد و بی سواد بتوانند به ادامه تحصیل بپردازند.

قاسم نیا با اشاره به اجرای طرح پویش “فردایی روشن” و ایجاد کمپین جوانان هلال احمر قم برای مبارزه با بی سوادی بیان کرد: موجب خرسندی است که جمعیت هلال احمر به عنوان مرکزی که در سطح بین المللی فعالیت می کند، پویش فردایی روشن را برای مبازره با بی سوادی راه اندازی کرده است و با توجه به اینکه سالانه حدود صدو بیست هزار نفر به تعداد بی سواد های کشور افزوده می شود، مناسب است بیانیه این طرح به زبان های دیگر ترجمه شود تا از حجم بی سوادی در کشور کاسته شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از دست اندرکاران برگزاری و میزبانی اردوهای کشوری نشاط و امید بندرانزلی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی