مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از صدور بیانیه‌ ای در حمایت از حقوق بشر و محکومیت جنایت و حوادث تألم‌بار کشتار مردم میانمار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از صدور بیانیه‌ ای توسط جوانان هلال احمر قم در حمایت از حقوق بشر و محکومیت جنایت و حوادث تألم‌بار نسل کشی و قتل عام مسلمانان میانمار خبر داد.

وی تصریح کرد: در متن این بیانیه که مدیرعامل و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و جمع کثیری از اعضای خانواده آن را امضا کرده اند، آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

“وَ سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ”
و کسـانی که ستم می‌کنند خواهند دانست که بازگشتشان به کجا و سرنوشتشان چگونه است! (شعراء/۲۷۷)

امروز که تمام جهان، شاهد فراز و نشیب‌هایی است که در آن کرامت انسانی و جان انسان های مظلوم و بی گناه، فاقد ارزش و دستخوش کشتار است، قلب هر انسان آزاده و حق‌ جویی با شنیدن اخبار غم‌بار این فجایع به درد آمده است.

تازه‌ترین اخبار حاکی از آن است، در نسل کشی بی رحمانه مردم مسلمانان میانمار از سوی دولت این کشور و بودائیان و کشتار جمع کثیری از انسان ها از جمله زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع به خاک و خون کشیده می شوند.

آیا وقت آن نرسیده است که وجدان های آگاه و حق طلب در سراسر جهان نسبت به هر نوع جنایت ضد بشری، در دنیا ابراز بیزاری جسته و در محکومیت خشونت و کشتار مظلومان و دفاع از حق زندگی انسان ها و بر پایه صلحی پایدار، همصدا شوند؟

ما جوانان عضو هلال احمر به عنوان جمعی از انسان های آزاده و صلح طلب، ضمن محکومیت جنایات ضد بشری در میانمار، مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به تمامی مصادیق تعدی به مظلومان و کشتار انسان های بی دفاع اعلام می کنیم و امید داریم که همه مردم دنیا و به خصوص مسلمانان آزادیخواه جهان به آلام و مظلومیت انسان ها در کشور میانمار واکنش نشان داده و ضمن ابراز همدردی در این زمینه اقدام عملی نمایند.

اعضای جمعیت هلال احمر قم، با ابراز تأسف عمیق از به وقوع پیوستن حوادث دردناک و غیر انسانی، از مسولین صلیب سرخ جهانی و ریاست محترم جمعیت هلال احمر درخواست دارند تا با واکنش مؤثر و همسو با اهداف  بشردوستانه ی تشکیل این نهاد جهانی، ضمن محکومیت کشتارهای وحشیانه و ضد انسانی، با هدف ایجاد صلحی پایدار در این منطقه از همه امکانات خود در جهت پایان بخشیدن به این ظلم بهره بگیرید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی