مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

نشست هم اندیشی مسئولان هلال احمر و دانشگاه قم در خصوص فعالیت های کانون دانشجویی در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این جلسه محمد مصباحی ضمن ارائه ی گزارشی از فعالیت های کانون دانشجویی قم از جمله؛ اجرای طرح اطعام نیازمندان، اهدا خون، تشکیل کلاس های امدادی و فن ورز داروخانه در دانشگاه قم به تشریح نحوه عضویت اعضا پرداخت.

بر اساس این گزارش، معاون امور جوانان از ارائه پیشنهاد برنامه های فرهنگی و برگزاری ۲ همایش در یان نشست دانشجویی خبر داد و گفت: با توجه فعالیت های کانون های دانشجویی مقرر شد، تسهیلات ویژه تخفیفی در استفاده از دوره های آموزشی به دانشجویان اختصاص یابد.

مشارکت اعضای دانشگاه در برنامه های جمعیت هلال احمر و خارج از دانشگاه، همچنین اعلام آمادگی برای برگزاری کلاس ها و دوره های امدادی و غیر امدادی ویژه ی دانشجویان و پرسنل و خانواده های آنها از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست بود.

برپایی چادر فراخوان عضویت و راهنمایی دانشجویان جدیدالورود و ارائه خدمات از جمله سنجش فشار خون از دیگر فعالیت های دانشجویان هلال احمر در دانشگاه قم بود. همچنین در فرم های ثبت نام جدیدالورود سیستم گلستان دانشگاه، فضایی تعبیه شده است تا دانشجویان پس از تکمیل فرم و ابراز تمایل به عضویت در کانون دانشجویی هلال احمر فراخوان شوند.

گفتنی است، دکتر مجید محسن زاده گنجی معاون دانشجویی و فرهنگی به همراه مدیر امور دانشجویی از غرفه فراخوان عضویت اعضای کانون دانشجویی دانشگاه قم بازدید کردند و ضمن تقدیر و ابراز رضایت از فعالیت های کانون دانشجویی بر پشتیبانی بیشتر از طرف جمعیت هلال احمر و دانشگاه تاکید کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی