مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم به همراه جمعی از کارشناسان حوزه جوانان از فعالیت های جوانان دفتر نمایندگی جمعیت شهر کهک بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با روزهای پایانی شهریور معاون امور جوانان به همراه کارشناسان حوزه جوانان هلال احمر استان در قالب طرح شوق مهر با حضور در شهر کهک، از نزدیک فعالیت های جوانان دفتر نمایندگی این جمعیت را مورد رصد قرار داد.

در ادامه حضور معاون و کارشناسان امور جوانان استان قم در این شهر، طی دیداری با امام جمعه شهر کهک، فعالیت های جوانان هلال احمر توسط معاون امور جوانان در گزارشی تشریح شد و امام جمعه شهر کهک، با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی جوانان اظهار کرد: با توجه به اینکه مدت کوتاهی از ایجاد نمایندگی در این شهر می گذرد، اما فعالیت های جمعیت هلال احمر در کهک چشمگیر و درخشان است.

در این بازدید یک روزه ضمن ارزیابی فعالیت های کانون های جوانان شهر کهک؛ نشست هایی با حضور معاون و کارشناسان امور جوانان استان قم با مسولان دانشگاه پیام نور شهر کهک و مدیران اداره آموزش و پروش این شهر با محوریت فعال سازی کانون دانشجویی و تشریح فعالیت های کانون دانش آموزی و طرح دادرس برگزار شد.

در ادامه ی اجرای طرح شوق مهر، معاون امور جوانان هلال احمر استان قم از تجهیزات دانشگاه پیام نور و اردوگاه خوابگاه آموزش و پرورش شهر کهک بازدید کرد.

همچنین، هماهنگی مقدمات ایجاد کانون غنچه های هلال احمر در شهر کهک با حضور معاون جوانان و کارشناسان امور جوانان استان و مدیران مهدکودک ها مورد بررسی و رایزنی قرار گرفت.

گفتنی است، دیدار کوتاه با بخشدار کهک، برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با اصول و اهداف هلال احمر، پیاده روی جوانان به همراه معاون و کارشناسان امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم به سمت مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با شهدای گمنام، همچنین حضور در امامزاده زینب خاتون (س) و امضای بیانیه حمایت از آوراگان میانمار از دیگر برنامه های اجرایی در طرح بازدید شوق مهر به شمار میرود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی