مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



غنچه های هلال احمر قم با سیاه پوشی مهدهای کودک و حضور در مراسم گرامیداشت کودکان کربلا به پیشواز ماه محرم رفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری که همه ساله بر شکوه و جلال آن افزوده می شود، حال و هوای عزاداری و رنگ و بوی ماه محرم در کانون غنچه ها پیچید.

وی افزود: اعضای کانون های غنچه ها در استقبال ماه محرم و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران باوفایش اقدام به افراشتن و نصب پرچم های سیاه کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: امسال نیز در اقدامی خودجوش مدیران مراکز پیش دبستانی قم با همکاری جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر با هدف ترویج فرهنگ حسینی در میان کودکان، اقدام به سیاه پوشی و حضور در برگزاری مراسم اقامه عزا و گرامیداشت کودکان کربلا کردند.

مصباحی اضافه کرد: همچنین حضور در نمایشگاه دفاع مقدس و بازدید از دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های کانون غنچه ها در آغاز سال تحصیلی به شمار میرود.

*از گردش علمی تا آموزش های های خلاقانه در کانون غنچه های قم

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری اردوهای علمی آموزشی پیش دبستانی های فعال قم با حضور غنچه های هلال خبر داد.

محمد مصباحی اظهار کرد: با هماهنگی مدیران پیش دبستانی های سه مهد ملائک بیمارستان های شهید بهشتی‌ و خرمی و مهد الزهرا(س) غنچه های هلال احمر  از موزه حیات وحش استان در قالب گردش علمی بازدید کردند.

وی تصریح کرد: این طرح یک روزه، با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید و در بین کودکان و آشنایی کودکان با حیوانات و آبزیان و گیاهان حیات وحش و ویژگی های موجودات تاکسی درمی شده و مناطق زندگی و نحوه تغذیه آنها برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح های آموزشی و علمی ویژه اعضای کانون غنچه های هلال احمر افزود: در روز جهانی قلب و به منظور آگاهی اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد ملائک ۳ و۲وابسته به بیمارستان حضرت معصومه س والزهرا قم برنامه های متنوعی از سوی مربیان برگزار شد. که آموزش غنچه ها در قالب توصیه های پزشکان و اجرای نمایش خلاق با بیان کودکانه و تشویق کودکان به “داشتن قلب سالم با تغذیه خوب و ورزش” از برنامه ها اجرایی در این روز بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی