مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



جوانان هلال احمر استان قم با برپایی غرفه های طرح ملی پیمان در حاشیه برگزاری هیئت بزرگ خادم الرضا(ع) در دهه اول محرم، اقدام به آموزش و آگاه سازی عزاداران با راه های پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و آغاز مراسم عزاداری امام حسین(ع) اعضای کانون دانشجویی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، با همکاری معاونت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و هیئت خادم الرضا(ع) با برپایی غرفه های فرهنگی و در راستای آموزش همگانی پیشگیری از اعتیاد اقدام به اجرای طرح پیمان کردند.

بر اساس این گزارش، مربیان آموزش دیده طرح پیمان، در این غرفه ها با توزیع بروشور های آموزشی، کتاب و … و اقدام به آموزش حضوری، ویژه جوانان و مراجعه کنندگان در مسیر فرهنگ سازی مقابله با اعتیاد گام برداشته و راه های پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را عموم شهروندان ارائه می نمایند.

گفتنی است، این فعالیت از اول ماه محرم آغاز و به مدت ده شب ادامه دارد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی