مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از برپایی چادر های جوانان هلال احمر در دانشگاه قم و فراخوان عضویت ویژه کانون دانشجویی هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از برپایی چادرهای جوانان هلال احمر به منظور راهنمایی دانشجویان جدید الورود و فراخوان عضویت دانشجویان در کانون هلال احمر دانشگاه قم خبرداد و اظهار کرد: با اجرای این طرح فراخوان عضویت دانشجویی در دانشگاه قم، دانشجویانی که در سال جاری وارد این دانشگاه  شده اند با اهداف و وظایف جمعیت هلال احمر و فعالیت‌های سازمان جوانان هلال احمر آشنا می شوند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی در دانشگاهای تابع استان و حضور دانشجویان جدید الورود و لزوم فراخوان عضویت و جذب اعضا جدید در کانونهای دانشجویی سراسر استان افزود: در این طرح ضمن فراخوان جوانان به هلال احمر اعضای کانون های دانشجویی با فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری‌های علمی و امدادی در بین دانشجویان و پیش‌بینی برنامه‌های بشردوستانه در سراسر دانشگاه ها فرهنگ نوع‌دوستی را ترویج  می دهند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: هم اکنون به همت اعضا این طرح با برپایی چادر های استقبال فعالیت خود را آغاز کرده است و با استقرار اعضا کانون های دانشجویی مراحل فراخوان عضویت به جذب اعضای جدیدالورود جهت شرکت در برنامه‌های ابلاغی و پیشنهادی کانون ها در حال انجام می باشد و اطلاع رسانی سایر فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی هلال احمر از طریق توزیع بروشور، پخش کلیپ، نصب بنر و پوستر و… ادامه دارد.

مصباحی بیان کرد: برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای جمعیت هلال احمر و پاسخگویی به سؤالات احتمالی دانشجویان از دیگر برنامه‌های ابتکاری است که به منظور جذب حداکثری دانشجویان در کانون دانشجویی دانشگاه قم اجرا شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیگیری کارشناس دانشجویی و حضور در این دانشگاه، مسئولین دانشگاه قم با همراهی و همکاری های لازم ضمن بازدید غرفه ها و چادر های راهنمایی نو دانشجویان را مورد ارزیابی قرار دادند و از فعالیت های انجام شده در این دانشگاه قدردانی کردند.

گفتنی است؛ طرح استقبال و راهنمایی دانشجویان جدید الورود و فراخوان عضویت در دانشگاه قم از اول مهر ماه آغاز شده و به مدت یک هفته با برپایی چادرهای سازمان جوانان هلال احمر ادامه دارد .

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی