مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از کسب سه مقام در پنجمین المپیاد کشوری دادرس از سوی دانش‌آموزان قمی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به اجرای طرح ملی دادرس اظهار کرد: دانش‌آموزان جمعیت هلال احمر استان در طرح دادرس(دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت) با مهارت‌های امدادی آشنا می‌شوند و آموزش‌های لازم را می‌گذرانند.

وی با اشاره به کسب رتبه‌های دانش‌آموزان استان قم در پنجمین المپیاد کشوری آماده گفت: در بخش دختران تیم دادرسان مدرسه حضرت معصومه منطقه جعفر آباد به عنوان نماینده استان قم دو مقام دوم در رشته‌های اطفای حریق و پناهگیری و خروج ایمن را به دست آورند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: در بخش پسران تیم دادرسان آموزشگاه پسرانه هدایت حائز مقام دوم در رشته اطفای حریق در پنجمین المپیاد کشوری شدند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح دادرس در کاهش آسیب‌ها در هنگام بروز حوادث مؤثر است گفت: دانش‌آموزان در این طرح با خطرات احتمالی ناشی از بروز حوادث آشنا می‌شوند و در زمینه نحوه عکس العمل در برابر آن اطلاعات لازم را کسب می‌کنند تا بتوانند در مواقع لزوم به استفاده بپردازند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی