مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



همزمان با آغاز فراخوان های عضویت ترم جدید ایستگاه های آموزشی و سلامت، صلواتی در دانشگاه علوم پزشکی استان قم برپا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: این طرح به همت اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر و به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید از ابتدای مهر ماه در دانشگاه علوم پزشکی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح ضمن آشنایی دانشجویان با فعالیت های هلال احمر، با فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری های علمی و امدادی در بین دانشجویان فرهنگ نوعدوستی با پیش بینی برنامه های بشردوستانه و امدادی در دانشگاه ها ترویج می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: طی برگزاری این طرح، فرم عضویت کانون هلال احمر، بروشور و کتاب های آموزشی با هدف معرفی فعالیت های کانون هلال احمر دانشگاه بین دانشجویان جدیدالورود دانشگاه و آشنایی با اهداف و فعالیت ها و طرح های انجام شده در معاونت امور جوانان هلال احمر توزیع می شود.

مصباحی ادامه داد: در اجرای این طرح، افراد علاقمند برای حضور در هلال احمر و مشارکت در فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه به عضویت کانون دانشجویی دعوت و پذیرفته می شوند.

وی با بیان اینکه سنجش فشار و قند خون برای افراد مراجعه کننده، از دیگر برنامه های اجرای در این طرح به شمار می رود، اضافه کرد: هدف از برگزاری این طرح، آشنایی دانشجویان جدیدالورود با فعالیت های کانون هلال احمر است، همکاری اعضا با مسئولین دانشگاه در تسریع در روند ثبت نام دانشجویان جدید و ایجاد طمینه های اتحاد، شور و انگیزه بین اعضای دانشجو در آغاز ترم جدید است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی