مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و ورود نودانشجویان به دانشگاه های استان، اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر استان قم اقدام به اجرای طرح های متنوع با هدف جذب اعضای حدید به کانون کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ طرح فراخوان عضویت در دانشگاه آزاد اسلامی قم و اردوی یک روزه اعضای کانون دانشجویی دانشگاه قم برگزار شد.

با توجه به برگزاری مراسم استقبال از نودانشجویان دانشگاه قم در مسجد مقدس جمکران همزمان با آغاز ترم جدید، اعضای کانون دانشجویی دانشگاه قم با ایجاد فضای مناسب برای استقبال از دانشجویان و نصب بنر در محیط برگزاری اردو، به معرفی فعالیت ها و برنامه های کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه و فعالیت های استانی و کشوری پرداختند.

بر اساس این گزارش، در ادامه این برنامه اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه قم با توزیع بروشور های آموزشی و کتاب های مرتبط در غرفه کانون هلال احمر به مراجعه کنندگان، ضمن حضور فعال در این برنامه دانشجویان را به فعالیت در کانون ترغیب کردند.

*آغاز فراخوان عضویت در دانشگاه آزاد اسلامی قم

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید؛ کانون دانشجویی دانشگاه آزاد، اجرای طرح فراخوان عضویت در این دانشگاه مورد توجه دانشجویان و مسئولین دانشگاه قرار گرفت،

در این طرح، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر ضمن برپایی چادر فراخوان در محیط دانشگاه، بروشور و کتابچه های راهنما را بین مراجعه کنندگان توزیع می کنند و از این طریق اطلاعات مختلفی در زمینه آشنایی دانشجویان با فعالیت های معاونت امور جوانان و کانون دانشجویی ارائه می نمایند.

گفتنی است، تا کنون ۱۰۰ نفر در کانون دانشگاه آزاد ثبت نام‌  شده اند و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر و کارشناس دانشجویی هلال احمر استان از روند  فعالیت غرفه کانون دانشجویی این دانشگاه بازدید کرده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی