مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب



به همت اعضای مجامع کانون ها دانشجویی قم اردوی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شهاب دانش قم در کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این برنامه فرهنگی و آموزشی یک روزه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ضمن آشنایی با فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر در کانون دانشجویی ثبت نام کردند.

با توجه به درخواست مسئولین دانشگاه شهاب دانش از کانون دانشجویی هلال احمر استان قم، اعضای مجمع استانی جهت حضور در برنامه دانشگاه و پشتیبانی امدادی دانشجویان در بازدید از اماکن تاریخی و همچنین در اردوگاه، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر در قالب دو تیم در برنامه حضور داشتند.

در این اردوی فرهنگی تفریحی که به منظور آشنایی دانشجویان با فضای دانشگاه و نحوه فعالیت آن برگزار شد، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با همکاری دبیر کانون دانشگاه و به منظور فراخوان عضویت، غرفه کانون دانشجویی هلال احمر را در اردوگاه برپا کردند و برای معرفی فعالیت ها و جمعیت هلال احمر به مراجعه کنندگان با ارائه بروشور و کتاب های آموزشی به دانشجویان اهتمام ورزیدند که تلاش آنها با استقبال مسئولین دانشگاه و دانشجویان مراجعه کننده مواجه شدند.

در این اردو دانشجویان در دو گروه مجزا در دو کلاس اطفاء حریق و چادر زنی شرکت کردند و نحوه کار با کپسول آتش نشانی را با آموزش کارشناس ایمنی و آتشنشانی فرا گرفتند.

همچنین اعضای مجامع کانون های دانشجویی در خارج از اردوگاه و در قالب دو تیم در برنامه های بازدید از اماکن تاریخی به عنوان تیم پشتیبانی و امداد، دانشجویان و مسئولین دانشگاه را همراهی کردند.

گفتنی است، در پایان اردوی فرهنگی تفریحی دانشگاه شهاب دانش تعداد۷۰ نفر در کانون دانشجویی هلال احمر ثبت نام کردند و تعداد ۸۰ نفر در کارگاه آموزشی اطفاء حریق و چادر زنی آموزش دیدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی