مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد: همزمان با سراسر کشور طرح «دست‌های مهربان» در هفته ملی کودک با حضور مدیرعامل و جمعی از غنچه های هلال احمر در فضایی صمیمی و سرشار از مهربانی و لبخندهای کودکانه اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از اجرای همزمان طرح ملی «دست‌های مهربان»در تمام مراکز پیش دبستانی استان قم خبر داد و اظهار کرد: در این طرح کودکان اسباب بازی‌های سالم خود را به کودکان بی‌بضاعت و کم برخوردار در مناطق محروم هدیه می‌دهند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف جمعیت هلال احمر استان از آغاز هفته ملی کودک تا کنون، تصریح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی در قالب مسابقات نقاشی اجرای نمایش های خلاق و بازی های کودکانه، برپایی راهپیمایی در حمایت از حقوق کودکان سراسر دنیا به خصوص کودکانی که درگیر جنگ هستند؛ تشکیل رنجیره صلح و دوستی و اجرای طرح «دست‌های مهربان» برای سومین سال پیاپی که در راستای آن کودکان اسباب بازی‌های سالم خود را به کودکان بی‌بضاعت هدیه می‌دهند و برگزاری جشن و جنگ های شادی طرح های ابتکاری در این هفته از برنامه های اجرا شده غنچه های هلال احمر است.

مصباحی در ادامه گفت: برگزاری مانور زلزله در مهدهای کودک‌، بازدید مهدهای کودک‌ از موزه تاریخ طبیعی به صورت رایگان و بازدید از ادارات برای آشنایی کودکان با مشاغل و دیدار با سالمندان و حضور در جشن کودکان و عیادت از نونهالانی که گرفتار بیماری های خاص هستند از اقدامات دیگر معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر در هفته کودک است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی