مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



جلسه هم اندیشی دبیران کانون های دانشجویی هلال احمر قم در خصوص اجرای طرح ها بشردوستانه و ارائه گزارش فعالیت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در آغاز این نشست هم اندیشی دبیر مجمع استانی توضیحاتی درباره برنامه های برگزار شده مجمع ارائه کرد و در ادامه هرکدام از دبیران فعالیت های شاخص خود را از ابتدای ترم جدید تشریح کردند.

در این جلسه که در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد، و کارشناس امور دانشجویی، دبیر و نایب دبیر مجمع و دبیران دانشگاه ها حضور داشتند، پس از توضیح در زمینه وضعیت مردم مظلوم میانمار، در مورد تجمع اعضا و راهپیمایی به نفع مردمان میانمار پشنهاداتی ارائه شد و هرکدام از اعضا که تمایل در اجرای این برنامه داشتند اعلام آمادگی کردند.

در ادامه دبیران دانشگاه ها با پرسش و پاسخ در مورد فعالیت ها در سال تحصیلی جدید با یکدیگر تبادل نظر کردند. رایزنی در زمینه طرح مبحث کمک به کودکان کم توان و طرح دست های مهربان از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست بود.

همچنین در این جلسه مسئول کمیته امدادی کانون دانشجویی در مورد کلاس های امدادی و نحوه عضویت دانشجویان جدید به دبیران دانشگاه توضیحاتی را مطرح کرد و در ادامه نایب دبیر مجمع استانی درباره طرح های زیست محیطی با دبیران به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی