مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم آغاز فعالیت های کانون های غنچه ها هلال احمر، دانش آموزی، دانشجویی و طلاب حوزه جوانان در بخش خلجستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با برگزاری مانور بزرگ امدادی و درمانی، که در راستای سنجش آمادگی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و افزایش توانمندی های آموزشی و درمانی روز پنجشنبه هفته جاری در شهر دستجرد بخش خلجستان برگزار شد، کانون های حوزه جوانان در این بخش افتتاح گردید.

این مانور بمناسبت روز ملی کاهش آثار بلایای طبیعی و با همکاری جمعیت هلال احمر و بخشداری خلجستان و با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان قم، معاون پیش بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور جمعی از مدیران استانی با محوریت آموزش های امداد و درمان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، خدمات ارزنده ای نیز از سوی معاونت امور جوانان در راستای آموزش در بخش خلجستان به اجرا در آمد. راه اندازی کانون غنچه های هلال، کانون طلاب و اجرای طرح ملی دادرس از اقدامات این حوزه در امر آموزش بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم اظهار کرد: آموزش طرح دادرس در این بخش در ۲ دبیرستان دخترانه ۱۵ خرداد و دبیرستان پسرانه شهید مطهری برگزار و مباحث و آیتم های امدادی این طرح مورد اجرا قرار گرفت.

محمد مصباحی افزود: کانون طلاب در بخش خلجستان، پس از برگزاری جلسات متعدد با مدیریت حوزه علمیه سفیران، و برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه همزمان با اجرای مانور بزرگ آموزشی، امدادی و درمانی ویژه طلاب این حوزه به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: ۲ مهد کودک این بخش به ویژه شهر دستجرد به عضویت کانون غنچه ها درآمدند و ویژه برنامه هایی نیز همزمان با آیین افتتاح این کانون ها به اجرا گذاشته شد. حضور در صحنه مانور امدادی و بازدید مسولین کشوری و استانی از کانون غنچه های هلال از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به شمار می رود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: همچنین در این مانور بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در دانشگاه پیام نور دستجرد، کانون دانشجویی هلال احمر افتتاح و آغاز بکار کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی