مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


همزمان با هفته کودک اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم با تشکیل زنجیره صلح و دوستی با کودکان در جنگ جهان، اعلام همبستگی کردند و حق زندگی کودکان در جهانی سرشار از صلح و آرامش را یادآور شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ جمعی از اعضای کانون های غنچه های هلال احمر قم با تشکیل زنجیره صلح و دوستی و برگزاری راهپیمایی در راستای حمایت از حقوق کودکان، خواستار توقف تمام جنگ ها علیه کودکان جهان شدند.

بر اساس این گزارش، به مناسبت هفته ملی کودک، اعضای کانون غنچه های هلال احمر با تجمع در مقابل مرکز امور جوانان و تشکیل زنجیره انسانی حمایت خود را از کودکان درگیر جنگ اعلام کردند.

در این روز غنچه های هلال احمر با سر دادن شعارهایی خاستار حفظ حقوق کودکان کشورهای میانمار، سوریه، یمن، عراق و فلسطین شدند و با دست داشتن پلاکارد نوشته هایی حمایت خود را از کودکان قربانی جنگ ابراز داشتند.

همچنین غنچه ها در حمایت از کودکان بی پناه گرفتار در جنگ، در پیش دبستانی سلاله قم ضمن امضای بیانیه ای با موضوع صلح و سردادن شعارهایی با کودکان جنگ زده و آواره ابراز همدردی کرده و انزجار خود از جنگ ابراز کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی