مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




غنچه های هلال احمر استان قم در بازدید از پایگاه امداد جاده ای معصومیه ضمن آشنایی با خودروها و تجهیزات امدادی طرح ابتکاری "آرامش در حادثه" را در هفته کودک اجرایی کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با هدف آشنایی اعضا غنچه های هلال با خدمات جمعیت هلال احمر، و اجرای طرح ابتکاری “آرامش در حادثه” اعضای کانون غنچه های هلال احمر به همراه معاون امور جوانان از بخش های مختلف و تجهیزات پایکاه امداد جاده ای معصومیه بازدید کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با تاکید بر اهمیت آموزش امدادی و آشنایی نونهالان با جمعیت اظهار کرد: ارائه آموزش های خود امدادی و سلامت محور به کودکان در کانون های غنچه ها یهلال حمر اثربخشی فعالیت های اعضا در رده های بالاتر را فراهم می کند.

محمد مصباحی افزود: این دیدار با هدف آشنایی با فعالیت های امدادی هلال احمر در هفته کودک انجام شد و اعضای کانون های غنچه های هلال با حضور در پایگاه امدادی ضمن آشنایی با فعالیت های نیروهای امدادگر و نجاتگر از نزدیک شاهد نحوه استفاده از تجهیزات امدادی بودند.

وی با تاکید بر استمرار امر مهم آموزش، ادامه داد: در برنامه های آموزشی و بازدیدی به دنبال تعمیق آموزش های امدادی در بین اعضای کانون های غنچه های هلال احمر هستیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: در حاشیه اجرای طرح دست های مهربان، اجرای طرح ابتکاری “آرامش در حادثه” در هفته کودک یکی دیگر از اهداف این بازدید بود که در این طرح ابتکاری، غنچه های هلال احمر با اهدای اسباب بازی به خودروهای پایگاه های امداد جاده ای، برای هدیه دادن به کودکانی که در تصادفات دچار آسیب شده اند آرزوی سلامت و آرامش کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی