مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


جلسه هم اندیشی مدیران و مربیان مهدهای کودک تحت پوشش کانون غنچه های هلال احمر استان قم با حضور معاون امور جوانان و همزمان با هفته کودک برگزار شد.

به گزارش روبط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با هفته ملی کودک، جلسه هم اندیشی مدیران و مربیان مهدهای کودک تحت پوشش کانون غنچه های هلال احمر استان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ بیش از یکصد نفر از مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی بهزیستی با حضور در سالن اجتماعات مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر در این هم اندیشی شرکت کردند.

 در آغاز این نشست، کارگاه آموزشی خلاقیت ویژه کودکان با موضوع بهره مندی از کابرد طرح های خلاقانه در اجرای فعالیت های مرتبط با هلال احمر با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

سپس در این جلسه مسئول کانون غنچه های هلال احمر با تشریح فعالیت های کانون غنچه های هلال احمر به تبیین عملکرد کانون های فعال در سال گذشته پرداخت.

در ادامه این هم اندیشی، محمد مصباحی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر با ارایه گزارشی از فعالیت های کانون غنچه های هلال احمر قم، به اهمیت حضور موثر و فعال مدیران و مربیان مهدها در ترویج فرهنگ بشردوستی و آموزش های امدادی ویژه غنچه های هلال احمر و جذب خانواده ها به جمعیت پرداخت.

 در پایان این جلسه ی هم اندیشی طرح و پیشنهادهای جدید و نحوه برگزاری مانور بزرگ اعضای کانون غنچه ها مطرح و راهکارهای اجرایی طرح ها مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، اعضای کانون غنچه های هلال احمر متشکل از کودکان ۴ تا ۶ ساله حاضر در مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک تحت پوشش هلال احمر هستند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی