مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اعضای کانون های دانشجویی استان قم با اجرای طرح اهدای خون با عنوان "این راه ادامه دارد" به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: همزمان با ایام محرم و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و خدمت در بین آحاد مردم به ویژه جوانان، اعضا کانون دانشجویی هلال احمر استان قم ضمن حضور در پایگاه انتقال خون با اهدای احساس و عواطف انسانی به افراد نیازمند اقدام به اهدا خون کردند.

وی افزود: افرادی که بدون هیچ چشمداشت مادی و تنها برای رضای خداوند اقدام به این کار می کنند در حقیقت به نوعی ایثارگری کرده که باعث نجات جان بسیاری از افراد نیازمند به خون و فرآورده های آن می شود.

مصباحی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح فراهم‌کردن خون و فرآورده‌های خونی سالم برای بیماران نیازمند، افزایش میزان فعالیت و اجرای برنامه‌های خیرخواهانه در کمک به همنوع و تقویت حس نوعدوستی در کمک به بیماران دردمند و بالا بردن حس مسئولیت‌پذیری اعضای هلال‌احمر نسبت به سایر گروه‌های جامعه و بیماران عنوان کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی