مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

با فرارسیدن هفته ملی کودک، معاون امور جوانان و غنچه های هلال احمر مهد ملایک ۳ با کودکان بیمار دیدار و از آنها دلجویی کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ غنچه های هلال احمر استان قم با حضور در بیمارستان و عیادت از بیماران به تسکین آلام و تکریم کودکان بیمار پرداختند. در این بازدید که با حضور معاون امور جوانان برگزار شد، غنچه های هلال احمر در جمع کودکان بیمار بیمارستان خرمی حاضر شده و با اهدای بسته های فرهنگی کتاب، بازی و میوه سیب در راستای تغذیه سالم از آنان دلجویی کردند.

محمد مصباحی اظهار کرد: در هفته‌ ملی کودک، اعضای کانون ‌غنچه‌های‌ مهد کودک ‌ملائک، در راستای‌ تسکین آلام و تکریم کودکان بیمار با حضور در بیمارستان خرمی ‌ضمن ‌عیادت‌ کودکان، برای آنها و همه بیماران ‌آرزوی ‌سلامتی کردند.

معاون امور جوانان استان قم تصریح کرد: حضور در جمع کودکان بیمار که در این هفته در کنار دوستان خود و در حال بازی نیستند از جمله کارهای خداپسندانه و نیکی است که در دین اسلام به آن بسیار تاکید شده است.

وی با اشاره به ضرورت انجام کارهای خیر و نهادینه سازی فرهنگ نوعدوستی در کودکان گفت: اجرای این طرح ها و برنامه های خیریه سبب توجه بیشتر عموم مدرم به برنامه های عام المنفعه سازمان جوانان هلال احمر می شود.

گفتنی است، در این دیدار که مورد رضایت خانواده بیماران و مسئولان بیمارستان قرار گرفت از ریاست و مسئولین بخش کودک بیمارستان و غنچه های هلال احمر هم با اهدای هدایایی تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی