مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

همزمان با جشن های هفته ملی کودک در مراکز پیش دبستانی قم مسابقه نقاشی با موضوع صلح و دوستی در حمایت از امنیت و شادی کودکان، ویژه غنچه های هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت هفته کودک برنامه های متنوعی در مهدکودک های تحت پوشش هلال احمر برگزار شد. در این هفته  مسابقه نقاشی با محوریت اهداف بشردوستانه و صلح با هدف حمایت از شادی و سلامت و امنیت کودکان برگزار شد و غنچه های هلال احمر قم مهربانی و دوستی را به تصویر کشیدند.

بر پایه این گزارش، در اجرای این مسابقه مهد کودک های ضمن همکاری و بهره مندی از پتانسیل سرشت پاک کودکان، که می توانند معصومیت و مظلومیت را به بهترین شکل به تصویر بکشند از غنچه های هلال احمر خواسته شد در حمایت از صلح و امنیت و شادی کودکان جهان در مسابقه نقاشی شرکت کنند.

در این مسابقه که با استقبال غنچه های هلال و حضور پر رنگ آنها همراه شد، باورهای بشردوستانه ی کودکان با برگزاری فعالیت های فرهنگی در راستای کمک به همنوعان و خدمت داوطلبانه و عام المنفعه را در بین نسل نوپای هلال احمر به تصویر کشیده شد.

گفتنی است؛ در پایان هفته کودک با اهدا جوایزی از قبیل پازل و کتاب و بسته های فرهنگی از غنچه های برگزیده مسابقات تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی