مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

در روز جهانی عصای سفید غنچه های هلالی با الفبای نابینایان آشنا شدند.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به مناسبت روز جهانی عصای سفید و روز جهانی پوکی استخوان ،غنچه های هلال احمر برنامه های متنوعی را اجرا کردند.

محمد مصباحی تصریح کرد: یکی از اهداف کانون غنچه های هلال احمر، آشنایی آنها با قشر های مختلف جامعه از جمله نابینایان و حفظ کرامت آنها با تکریم این روز است.

وی درباره برنامه اجرایی این روز افزود: غنچه های مهد ملائک۳ وابسته بهدبیمارستان حضرت معصومه(سلام الله علیها) با حضور در کتابخانه حضرت آیت الله خامنه ای با الفبای نابینایان و خط بریل آشنا شدند و این روز را به روشن دلان عزیز تبریک گفتتد.

غنچه های راه های پیشگیری از پوکی استخوان را فراگرفتند.

معاون امور جوانان گفت: همزمان با روز جهانی مبارزه با پوکی استخوان در برنامه ای متنوع غنچه ها راه های جلوگیری از پوکی استخوان را یاد گرفتند.

مصباحی با بیان اهداف این آموزش ها افزود: پوکی استخوان از جمله مشکلات و بیماری هایی است که بسیاری مردم جهان و کشور ما با آن دست به گریبان هستند و آموزش به نونهالان می تواند به پیشگیری از این مشکل بزرگ کمک به سزایی داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه مختص این روز ابراز داشت: کانون غنچه های ملائک۱ وابسته به بیمارستان شهید بهشتی، با سیستم اسکلتی بدن آشنا شدند و با راهنمایی مربی بهداشت اصول تغذیه سالم برای پیشگیری از پوکی استخوان را فرا گرفتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی