مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: کانون طلاب جمعیت هلال احمر با توجه به حضور جوانان طلبه و با انگیزه در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی علامه در دیدار با آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه کشور با تسلیت ایام سوگواری عنوان کرد: هفتادمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر را پشت سر می گذاریم که در این ایام برنامه های فرهنگی خوبی را در دستور کار قرار دادیم.


نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم افزود: معاونت جوانان هلال احمر به خوبی در عرصه های مختلف ایفای نقش کرده و در برخی از جهات فراتر از وظایف به فعالیت پرداخته است.


وی خاطرنشان کرد:یکی از محورهای مهم جمعیت، آموزش کودکان و قبل از دبستان می باشد چرا که طبق آموزه های دینی آموزش در این دوران به خوبی نهادینه می شود و کودک آمادگی برای پذیرش آموزش در سنین کمتر را دارد.


حجت الاسلام والمسلمین علامه بیان کرد: دین اسلام حتی سالها قبل از سنین کودکی را در آموزش مورد توجه قرار داده است سپس دوران قبل از دبستان و ورود به دبیرستان و ایام جوانی نیز اهمیت زیادی در کسب آموزش دارد.


وی اذعان داشت: این آموزش ها از بدو کودکی یک نقطه امید در جهت تربیت دینی فرزندان است و باید نسبت به آن اهتمام کافی ورزیده شود.


نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم یادآور شد: تلاش کانون طلاب جمعیت هلال احمر و جوانان در جبهه های مختلف به ویژه فرهنگی چشمگیر بوده و در بسیاری از عرصه ها به ویژه در مسابقات نماز در سطح کشور موفق به کسب رتبه برتر شده اند.


وی گفت: تفاهم نامه با حوزه های علمیه نیز بسترخوبی را در جهت استفاده از طلاب علاقه مند فراهم کرده است در این باره چند جلسه در تهران برگزار شد هر چند به نظر می رسد فعالیت کانون ها در سایر استان ها بهتر است و قم نیز به توجهات کافی نیاز دارد.


حجت الاسلام والمسلمین علامه مهری عنوان کرد: در جریان ارودگاه انزلی که یکی از طرح های خوب تبلیغی بود و برای اولین بار انجام گرفت بیشترین جوانان طلبه از قم حضور داشتند و در این طرح قم بیش از ۱۷ رتبه برتر را به دست آورد.


وی اظهار داشت:طلاب از این طرح استقبال خوبی داشتند تاکنون برنامه ای در این زمینه برگزار نشده بود و کاری پسندیده و اثرگذاری شاهد بودیم.


نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم تصریح کرد:ما بر آنیم کانون های طلاب را توسعه بخشیم و به صورت تخصصی طلبه ها را در بخش های مختلف دسته بندی نمائیم.


وی در پایان عنوان کرد: جمعیت هلال احمر به غیر از حضور در بحران ها و حوادث جایگاه مهمی در رفع آسیب های اجتماعی دارند جامعه امروز با آسیب های اجتماعی زیادی مواجه است از این رو نیاز به حضور طلاب و علما و روحانیون در سنگرهای فرهنگی بیش از گذشته احساس می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی