مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

معاون امور جوانان استان قم از برگزاری برنانه های متنوع در 70 سالگی سازمان جوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی اظهار کرد: به مناسبت هفتادمین سالروز تأسیس سازمان جونان جمعیت هلال احمر، با شعار «جمعیت هلال احمر هفتاد سال خدمت، هفتاد سال تلالو جوان باوری» به استقبال ویژه برنامه های این روز از ۱۴ آبان لغایت ۲۰ آبان می رویم.

وی با تبریک سالروز تأسیس سازمان جوانان گفت: خدا را شاکریم که هفتاد سال توفیق خدمت گذاری را داشته ایم و توانستیم در جهت رشد و پویایی جوانان قدم برداریم.

معاون امور جوانان با اشاره به گستردگی فعالیت ها در این ایام اظهار داشت: از جمله ویژگی های سازمان فعالیت جوانان در بخش های مختلف از جمله، کانون جوانان و دانشجویی، طلاب، غنچه ها و دانش آموزی می باشد که امسال برنامه ها را با شعار «جمعیت هلال احمر ۷۰سال خدمت، هفتاد سال تلالو جوان باوری» در کانون ها به اجرا می گذاریم.

وی با اعلام برنامه متنوع کانون جوانان ابراز داشت: از ۱۴ آبان ویژه برنامه های آغاز می شود و تا ۲۰ آبان سال جاری در مرکز امور جوانان ویژه برنامه ها به پایان می رسد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به برنامه های متنوع در کانون ها تصریح کرد: برنامه ویژه کانون دانشجویی، با جلسه دبیران کانون و اعضای فعال و تقدیر از اعضای نمونه آغاز شده و با دیدار از شیرخوارگاه و حضور در سرای سالمندان و زیارت مسجد مقدس جمکران ادامه می یابد.

همچنین فراخوان عضویت، برگزاری کلاس های امداد عمومی و فن ورزی داروشناسی، برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با نهضت صلیب سرخ از دیگر برنامه ها این هفته بشمار می رود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه های کانون دانش آموزی شامل؛ برگزاری دومین دوره کارگاه های آموزشی پای درس ماه، حضور در راهپیمای ۱۳ آبان و افتتاح و راه اندازی کانون های دانش آموزی (برگزاری انتخابات شورای اجرایی) از دیگر برنامه های این روز می باشد. همچنین اعلام نتایج جشنواره ملی سرود و تئاتر احسان و افتتاح مدرسه امدادی و برگزاری مانور زلزله کانون دانش آموزی از دیگر برنامه های پیشبینی شده در این هفته است.

مصباحی افزود: در کانون جوانان نیز با برگزاری مسابقات فرهنگی و تقدیر از اعضای فعال، برپایی گردهمایی اعضای خواهران و مراسم گرامیداشت هفتادمین سالگرد تأسیس به همراه نشست مشترک دبیران و اعضای فعال شورای اجرایی از دیگر برنامه های این کانون است. غبار روبی مزار شهدای مدافع حرم و دیدار با خانواده های معظم شهدا نیز از برنامه های پیش بینی شده در کانون جوانان است.

وی با بیان اینکه اعضای کانون روستایی نیز با برگزاری مراسم اربعین توسط کانون روستایی لنگرود، به استقبال این هفته می روند اضافه کرد: ویژه برنامه کانون جوانان شهر دستجرد، شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان وغبارروبی مزار شهدای گمنان شهر دستجرد به همراه حضور در نماز جمعه وبرگزاری مراسم اربعین حسینی توسط هیأت رهروان حضرت علی اکبر شهر دستجرد( بخش خلجستان) است.

مصباحی یادآور شد: ویژه برنامه کانون جوانان شهر جعفریه قم نیز شامل، غبارروبی مزار شهدای گمنام توسط غنچه های هلال احمر و برپایی ایستگاه صلواتی ویژه اربعین حسینی و برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در روز اربعین است. همچنین جمع آوری کمک های مردمی جهت امدادرسانی به مسلمانان مظلوم میانمار دربخش جعفرآباد فعالیت های دیگر این ایام است.

وی افزود: برنامه های کانون جوانان بخش کهک نیز با حضور در نمازجمعه آغاز می شود و ارسال پیامک تبریک و برگزاری نشست همفکری با اعضا و غبارروبی مزار شهدای گمنام و گلزار شهدای کهک، دیدار با امام جمعه کهک و شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان پایان بخش این فعالیت ها می باشد.

وی در رابطه با فعالیت های کانون غنچه های هلال به برگزاری مانور امدادی اشاره کرد و گفت: غبار روبی مزار شهدای استان قم؛ بازدید از مراکز امور جوانان و تقدیر از پرسنل، برگزاری مسابقه نقاشی در کانون غنچه های هلال احمر از فعالیت های نونهالان هلال احمری در سالروز تاسیس سازمان جوانان است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر در پایان با اشاره به ویژه برنامه های دیدار با مسئولین و سایر فعالیت ها گفت: دیدار با آیت الله حسینی بوشهری؛ امام جمعه استان قم، دیدار با استاندار و نشست دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های دانشجویی و جوانان مراسم گرامیداشت هفتادمین سالگروز تأسیس سازمان جوانان و معرفی کانون های برتر و تجلیل از فعالین اردوها از سایر برنامه های هفتادمین سالروز تاسیس سازمان می باشد

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی