مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




طرح دست های مهربان ۴ در قم با هدف جمع آوری اقلام مورد نیاز کودکان آسیب دیده از زلزله غرب کشور در مهدکودک های تحت پوشش کانون غنچه های هلال احمر قم اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از اجرای طرح دست های مهربان ۴ در قم با مشارکت اعضای کانون غنچه های هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: در این طرح بسته های فرهنگی ویژه کودکان، لوازم التحریر و اسباب بازی ها برای اهدا به کودکان آسیب دیده از زلزله غرب کشور جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه کودکان از گروه های آسیب پذیر در حوادث و بلایا هستند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت بحث حمایت های روانی پس از وقوع حوادث، سازمان جوانان هلال احمر تیم های حمایت روانی و اجتماعی و فرهنگی سحر را سازماندهی کرده است و در استان قم، طرح دست های مهربان ۴ با هدف جمع آوری اقلام مورد نیاز کودکان مناطق آسیب دیده و توزیع آن در زمان حضور تیم سحر در این مناطق در حال اجرا است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: با اجرای طرح دست های مهربان غنچه های هلال احمر ضمن کمک به همسالان آسیب دیده از زلزله کار گروهی و مشارکت در فعالیت های بشردوستانه را از دوران کودکی تمرین میکنند.

مصباحی بیان کرد: در روز های پس از زلزله غنچه های هلال احمر ضمن ابراز همدردی با مردم آسیب دیده از زلزله بویژه کودکان، با اهدای هدایا نقدی و غیره نقدی و اجرای مانورهای فرضی امداد و کمک های اولیه و همچنین برگزاری مسابقه نقاشی و نمایش خلاق با موضوع زلزله، ضمن کمک رسانی به مردم با نحوه امدادرسانی در این حادثه طبیعی آشنا شدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی