مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای برنامه های متنوع با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در هفته کتاب و کتابخوانی در کانون غنچه های هلال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم اقدام به برگزاری فعالیت های متنوعی در هفته کتاب و کتابخوانی کردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه خلاقیت و نقاشی با موضوع کتابخانی در هفته کتاب در کانون غنچه های هلال احمر قم تصریح کرد: غنچه های هلال با تهیه کاردستی کتاب در هفته کتاب ضمن گرامیداشت  این هفته با اهمیت کتاب و کتابخوانی آشنا شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی در هفته کتاب با مشارکت اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم و برپایی نمایشگاه کتاب از دیگر فعالیت های فعایت های کانون غنچه های هلال احمر قم در مهدملائک۲ در هفته کتاب و کتابخوانی بود.

مصباحی بیان کرد: در هفته کتاب و کتاب خوانی غنچه های هلال احمرمهد کودک ملائک(۱)وابسته به بیمارستان شهید بهشتی قم با فواید مطالعه کتاب آشنا شدند و به دوستان خود کتاب هدیه دادند. همچنین به همین مناسبت غنچه های هلال در مهد جوانه ها با حضور در چاپخانه با روند چاپ و نشر کتاب آشنا شدند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن کتابخوانی در بین نونهالان ابراز کرد: کارگاه آموزشی اهمیت کتاب و کتابخوانی ویژه غنچه های هلال‌احمر قم و اهدای کتاب در هفته گرامیداشت کتاب و کتابخوانی در مهد قرآنی آل یاسین برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایش خلاق با حضور مربی و جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر از مهدکودک تحت پوشش اجرا شد. در این نمایش خلاق که با هدف آشنایی با کتاب و اصول جمعیت هلال احمر اجرا شد، مربیان با هدف نوآوری در فرهنگ کتابخوانی و همچنین نگهداری از کتابها روش های صحیح استفاد از یار مهربان را به کودکان آموزش دادند.

معاون امو رجوانان جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی علاقمندان می توانند به صورت رایگان در کتابخانه حضرت باقرالعلوم (ع) مرکز امور جوانان ثبت نام کرده و از امکانات این کتابخانه همچون مخزن کتاب های درسی و غیره درسی با بیش از ۱۴ هزار جلد کتاب و سالن مطالعه بهره مند شوند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی