مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

طرح "پای درس ماه"در قم اجرا شد

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۷ ق.ظ
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری طرح "پای درس ماه" ویژه مربیان و مدیران مدارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره، آشنایی مربیان کانون های دانش آموزی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر است اظهار کرد: آشنایی با تاریخچه، اصول و اهداف و فعالیتهای جمعیت هلال احمر در قالب طرح با حضور ۵۰ نفر از مربیان مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی همیار کانون غنچه های هلال احمر استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه به کارگیری صحیح مهارت های امدادی و بشردوستانه در سطح کانون ها، با اجرای طرح “پای درس ماه” محقق شده است، افزود: در این طرح مربیان در یک دوره آموزشی در مرکز امور جوانان گرد هم آمدند و مباحث مورد نظر در این طرح را فراگرفتند.

مصباحی با اشاره به آشنایی مربیان در این طرح با تاریخچه هلال احمر و ساختار کلی آن و آشنایی با کانون های معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی، تصریح کرد: مهارت های امداد و کمک های اولیه و خونریزی پانسمان و بانداژ، خفگی، شکستگی و آتل بندی، حمل مصدوم و سوختگی در طرح “پای درس ماه” سرفصل هایی مورد آموزش در این دوره بود.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی