مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

نماینده مردم قم در مجلس در همایش شکرانه خدمت گفت: جمعیت هلال احمر و حضور جوانان در آن یک سرمایه اجتماعی بزرگ است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به نقل از ایسنا؛ علی لاریجانی عصر روز پنجشنبه در همایش شکرانه خدمت در تجلیل از امدادرسانی های جمعیت هلال احمر قم در اربعین حسینی و زلزله زدگان غرب کشور در سالن اجتماعات شهرداری عنوان کرد: جمعیت هلال احمر و حضور جوانان در آن یک سرمایه اجتماعی بزرگ است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: خدمات جمعیت هلال احمر برای مردم ملموس است و به هیچ عنوان کاهش اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به حوادث صحت ندارد.

وی اظهار داشت: مردم با اختیار خود به عضویت جمعیت هلال احمر در آمده اند و در شرایط سخت به کمک هموطنان و حتی سایر انسان‌ها در خارج از کشور می شتابند.

لاریجانی تصریح کرد: در حادثه اخیر، مردم کمک‌های نقدی قابل توجهی به هلال احمر داشتند که نشان دهنده اعتماد و اطمینان به عملکرد آن هاست.

وی بیان کرد: عملکرد هلال احمر پس از وقوع زلزله بسیار خوب بوده و در لحظات اولیه این حادثه بسیاری از امکانات و چادر توزیع شد.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: در تمهیدات اندیشیده شده در برنامه ششم توسعه و بودجه‌های سنواتی به موضوع حمایت از جمعیت هلال احمر توجه شده است که امیدواریم حمایت های خوبی از این نهاد صورت گیرد.

وی عنوان کرد: از منابع مالی جدید نیز بخشی به طرح کاداستر مربوط به قوه قضائیه اختصاص یافت و بخشی نیز به جمعیت هلال احمر تخصیص پیدا کرد.

لاریجانی ادامه داد: هلال احمد نهادی مردمی است و بهترین بهره گیری از ظرفیت های مردمی دارد و این ظرفیت مهم در اختیار دیگر دستگاههای اجرایی نیست.

وی با اشاره به امدادهای جمعیت هلال احمر به زلزله زدگان نیز عنوان کرد: مردم در حدود ۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی به این جمعیت اهداء کرده اند باید این اعتماد ملی به جمعیت مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این جمعیت با برنامه های خود همبستگی ملی را تداوم می بخشد و عواطف را در هم می آمیزد و سرمایه های اجتماعی را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: همه باید به جمعیت هلال احمر احترام بگذاریم و به این تلاش ها ارج نهیم و حمایت های خود را توسعه بخشیم.

لاریجانی اظهار داشت: صمیمانه از زحمات جمعیت هلال احمر تشکر می‌کنیم، ما این زحمات را از نزدیک شاهد بوده ایم بی شک این خدمات در نزد خدای متعال دارای ارزش است.

وی تصریح کرد:همچنین جمعیت هلال احمر در راهپیمایی عظیم اربعین خدمات ارزنده ای به زائران ارائه کرد که این عملکرد موثر واقعا ارزشمند است.

جمعیت هلال احمر در همه عرصه‌ها با توان به خدمت پرداخته است

استاندار قم گفت: جمعیت هلال احمر در همه عرصه ها با تمام وجود و توان به خدمت می پردازد و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

سید مهدی صادقی امروز در همایش شکرانه خدمت در تجلیل از امدادرسانی های جمعیت هلال احمر قم در اربعین حسینی و زلزله زدگان غرب کشور، در سالن اجتماعات شهرداری، افزود: مجموعه کارآمد و تلاش گر هلال احمر در همه حوادث حضوری چشمگیر دارد و به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: این نهاد مردمی کمک‌ها و خدمات را در شرایط بحرانی به دست جامعه می رساند و خدماتی که اخیرا در راهپیمایی اربعین و زلزله غرب کشور داشتند گوشه ای از این تلاش ها می باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: در تمامی شرایط و موقعیت‌های بحرانی جمعیت هلال احمر حضوری فعال دارد و به امداد رسانی می پردازد.

وی گفت: مهم ترین علل موفقیت این نهاد مردمی انگیزه بالا در خدمت به هم نوع می باشد تمامی اعضای جمعیت هلال احمر با چنین نگرشی به خدمت می پردازند.

استاندار قم یادآور شد: هلال احمر توجه جدی به نیازها دارد و با موقعیت شناسی در جهت رفع بحران گام برمی دارد و با سرعت خدمات را در وضعیت بحرانی و حوادث ارائه می نماید.

وی اظهار داشت: به ویژه جمعیت هلال احمر قم همواره آمادگی خود را در حوادث مختلف به اثبات رسانده و موجب افتخار و عزت این استان است.

حضور و پشتیبانی پررنگ نیروهای جمعیت هلال احمر استان قم در مناطق آسیب دیده از زلزله

در این مراسم که با حضور جمعی از جوانان و اعضای تیم های سحر سازمان جوانان استان قم  نیز در آن حضور داشتند، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم به ارائه گزارشی از خدمات جمعیت هلال احمر استان، در ایام اربعین سال جاری در قم و کشور عراق پرداخت و تصریح کرد: در این ایام به بیش از ۷۸ هزار نفر انواع خدمات در حوزه ی پزشکی و امدادی توسط نیروهای داوطلب هلال احمر استان قم ارائه شده است،

وی در ادامه به خدمت رسانی و حضور پررنگ نیروهای جمعیت هلال احمر استان قم در مناطق آسیب دیده از زلزله اخیر در غرب کشور، اشاره کرد و افزود: از ساعت های نخست پس از وقوع زلزله، تیم های جمعیت هلال احمر قم ضمن حضور در مناطق، اقدام به نجات جان آسیب دیدگان و ارائه خدمات به مردم زلزله زده در سرپل ذهاب کرد.

گل فشان با بیان اینکه در سطح استان هماهنگی های بسیار مطلوبی بین دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی سریع به آسیب دیده های این زلزله صورت گرفت، از همکاری دستگاه ها استان تقدیر کرد.

گفتنی است، اجرای تواشیح و تقدیر از مسئولان استانی دستگاه های همکار هلال احمر و فعال در امر خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله اخیر و جمعی از نیروهای داوطلب خدمت رسان در ایام اربعین حسینی و امدادگران و جوانان حاضر در مناطق زلزله زده از دیگر برنامه های همایش شکرانه خدمت به شمار میرود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی