مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

معاون امور جوانان هلال احمر استان قم از برگزاری نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی هشتم آذر امسال در بخش های کهک و جعفریه قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به برگزاری نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس بخش کهک و جعفریه و  مهد کودک شهر کهک همزمان با مدارس سراسر کشور در بخش های استان قم، اظهار کرد: پیش از این جلسات متعددی در راستای اجرای این مانور با حضور مسئولان استانی برگزار شده بود و  این مانور هشتم آذر ماه در تمام مدارس استان قم با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور» برگزار شد.

وی با شاره به اهمیت آموزش های امدادی به نونهالان و دانش آموزان در تمام مناطق استان، تصریح کرد: این مانور در دبیرستان شهید صدر و مدارس شهید عملداری و ائمه طاهرین و غدیر خم و همچنین در پیش دبستانی بهشت با مشارکت غنچه های هلال احمر و دانش آموزان آموزش دیده طرح دادرس و با حضور بخشدار و رئیس آموزش و پرورش شهر کهک و جعفریه قم برگزار شد.

معاون امور جوانان هلال احمر استان قم با اشاره به سرفصل های این مانور زلزله و ایمنی بیان کرد: این مانور با همکاری مدیریت بحران استان، مدیریت بحران شهرداری، صدا و سیما،‌ اورژانس، آتش‌نشانی و سازمان دانش‌آموزی برگزار شد و مباحث خروج اضطراری و پناه‌گیری صحیح در این مانور به دانش‌آموزان آموزش داده شد. و حمل مصدوم، اطفای حریق، بحث امداد و کمک‌‌های اولیه از دیگر موارد آموزشی بود و غنچه های هلال احمر شهر کهک و تمام دانش‌آموزان در این مانور فعالیت خروج اضطراری و پناهگیری صحیح را انجام دادند.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی