مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

جمعی از اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر استان قم، همزمان با روز جهانی معلولین به مرکز نگهداری توان یابان رفتند و از آنان عیادت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جمعی از اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر استان، ضمن بازدید گرم و صمیمی از آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان قم به مناسبت روز جهانی معلولین توان یابان را مورد دلجویی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، جوانان هلال احمر در این دیدار با حضور در مرکز نگهداری معلولین، ضمن تکریم و دلجویی با اهدای گل و شیرینی برای این توان یابان آرزوی صحت و سلامت کردند.

همچنین به همین مناسبت، اعضای کانون غنچه های هلال احمر استان قم، ضمن برگزاری برنامه های آموزشی به اجرای نمایش خلاق با موضوع حمایت و تکریم توان یابان پرداختند.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی