مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب




اعضای کانون های جوانان و غنچه های هلال احمر قم در هفته وحدت با اجرای برنامه های فرهنگی و متنوع و عام المنفعه این اعیاد را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر صلح و مهربانی برنامه های متنوعی با حضور اعضای کانون های هلال احمر قم در مرکز امور جوانان و مهد کودک ها و پیش دبستانی های تحت پوشش کانون غنچه های هلال احمر اجرا شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از حضور اعضای کانون جوانان خواهران در گردهمایی و جشنی به همین مناسب خبر داد و اظهار کرد: برپایی مراسم های جشن، همراه با مدح پیامبر رحمت(ص) با حضور اعضای کانون جوانان خواهران و برگزاری مسابقات فرهنگی، تقدیر از اعضای شورای کانون و مولودی خوانی و…، به همراه اهدای هدایا به برگزیدگان مسابقات از برنامه های این روز به شمار میرود.

محمد مصباحی با اشاره به تشکیل زنجیره اتحاد کانون غنچه های هلال احمر قم در هفته وحدت، تصریح کرد: در مهد کودک های سلاله‌، ملائک ۳، کوشا، سرزمین کودکی و جوانه ها غنچه های هلال احمر با توزیع شیرینی صلواتی و اجرای سرود و همخوانی قرآنی، و برگزاری مسابقات فرهنگی، نقاشی و ساخت کاردستی و بازی های شاد گروهی و آشنایی غنچه ها با نحوه ولادت و زندگی پیامبر اعظم (ص) به استقبال هفته وحدت رفتند.

وی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی راههای مقابله با رفتارهای پر خطر و پیشگیری از آن با حضور کارشناس آسیب های اجتماعی در مرکز امور جوانان هلال احمر قم  از دیگر برنامه های این هفته بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی