مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




سلسله نشست های مهارت های زندگی باموضوع «مهارت های برقراری ارتباط موثر» باحضور دکتر فرهنگ و جمعی از جوانان هلال احمر در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی درباره برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در خصوص دوره های آموزشی مهارت‌های ارتباطی این کارگاه در ادامه سلسله نشست های آموزشی با حضور جمعی از اعضای کانون های جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

وی ارتباط را ازمولفه‌های اصلی زندگی اجتماعی دانست و افزود: برقراری ارتباط نخستین ضرورت یک زندگی اجتماعی است و یکی از برتری‌های انسان بر سایر جانداران در تنوع و گستره وسیع ارتباطی است که می‌تواند ایجاد کند و به همین دلیل ارتباط از مولفه‌های اصلی زندگی اجتماعی است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم کرد: با توجه به نیاز امروز جامعه و اهمیت ارتباطات با مردم، آموختن فنون برقراری ارتباط موثر که یکی از اصلی ترین قسمت‌های آموزش مهارت‌های زندگی است در دستور کار آموزشی قرار گرفته و در این راستا کارگاه مهارت‌های ارتباطی با مشارکت جوانان هلال احمر در تالار امام رضا استانداری قم برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی