مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




جلسه هماهنگی تیم های حمایت های روانی، اجتماعی و فرهنگی (سحر) استان قم اعزامی به مناطق آسیب دیده از زلزله غرب کشور در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این نشست که با حضور معاون امور جوانان، کارشناسان و اعضای تیم های سحر اعزامی جمعیت هلال احمر استان قم به مناطق آسیب دیده از زلزله غرب کشور در مرکز امور امور جوانان برگزار شد؛ محمد مصباحی از اعزام ۲۴ نفر در قالب دو تیم سحر به مناطق آسیب دیده از زلزله غرب کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه این تیم ها در محورهای؛ اجتماعی، بهداشتی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، پشتیبانی نظارت و ارزیابی و آموزش و کمک های مردمی فعالیت خواهند کرد، افزود: مداخلات اجتماعی، روانی و فرهنگی در بلایا یکی از نیازهای مهم در مناطق آسیب دیده از زلزله است که، در این مدت جمعیت هلال احمر به همت اعضای آموزش دیده تیم های سحر، سازمان جوانان توانسته است خدمات خوبی به مردم مناطق ارائه کند.

وی با اشاره به حضور اعضای متخصص در تیم سحر جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: با تقسیم وظایف و برنامه ریزی صورت گرفته، تلاش داریم تمام همت خود را در خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم آسیب دیده از زلزله غرب کشور برای بازگشت به زندگی عادی به کار بگیریم.

گفتنی است، در این نشست هماهنگی اعضای تیم سحر ضمن ارائه طرح و برنامه های اجرایی خود، موارد مرتبط با حوزه فعالیت های حمایتی را مطرح کردند که در این زمینه مباحث مورد بررسی قرار گرفت و اعضای تیم سحر و مسئولان حوزه جوانان هلال احمر به رایزنی پرداختند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی