مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با اتمام فعالیت تیم های سحر استان قم در مناطق آسیب دیده از زلزله غرب کشور نماینده سازمان جوانان در این مناطق ضمن بازدید در چند مرحله از فعالیت های تیم ها در روستاهای سرپل ذهاب با حضور محل استقرار این تیم در مرز خسروی از نظم و تلاش های تیم های سحر جمعیت هلال احمر استان قم تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در نشست شب پایانی که با حضور تمام اعضای تیم های سحر قم و نماینده ستاد سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد، عباسعلی محمدزاده اظهار کرد: تیم های سحر جمعیت هلال احمر قم عملکری قابل تقدیر و غیر قابل توصیف در مناطق زلزله زده دارند.

محمدزاده که در حاشیه بازدید از فعالیت های تیم های سحر قم در یکی از روستاهای منطقه زلزله زده غرب کشور نیز به تلاش دقیق تیم های سحر قم و ابتکارات نو در فعالیت ها اشاره کرده بود افزود: خدمات تیم های حمایت های روانی، اجتماعی و فرهنگی سحر جمعیت هلال احمر استان قم بسیار ارزشمند و قابل تقدیر و غیرقابل توصیف است.

وی در سرپل ذهاب، تصریح کرد: رسالت مهم تیم های سحر ایجاد آرامش و امید در بین آسیب دیدگان است که در برنامه های حمایتی این تیم عملکرد خوبی را شاهد بوده ایم.

وی بیان کرد: تیم سحر جمعیت هلال احمر قم طبق آموزش های دیده شده از آمادگی و توانمندی بالایی برخوردار است و تیم های هدفمند سحر خدمات ارزنده ای را به مردم به ویژه کودکان ارائه داده اند.

محمدزاده ضمن ابلاغ تشکر ریاست سازمان جوانان به اعضای تیم سحر یادآور شد: این تیم ها علاوه بر برگزاری برنامه های شاد و مفرح برای کودکان در جهت کاهش آسیب های روانی مشاوره های خوبی را به خانواده ها ارائه داند.

وی اذعان داشت: حضور تیم های سحر و برنامه های حمایتی روانی و اجتماعی و فرهنگی می تواند فشار روحی و روانی مردم را کاهش دهد و در بهبود شرایط زندگی آسیب دیدگان موثر است.

گفتنی است، در پایان این نشست صمیمانه، ارائه مطالب و تجارب در مدت حضور در مناطق، توسط برخی از اعضای تیم سحر استان قم مطرح و در زمینه رفع برخی مشکلات مردم در مناطق آسیب دیده از زلزله غرب کشور رایزنی شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی