مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
آخرین مطالب

به همت کانون دانشجویی هلال احمر استان قم، با همکاری موسسه بینش، دانش، نگرش اتوبوس تندرستی و سلامت برای ارائه خدمات مشاوره ای و درمانی رایگان در دانشگاه های استان قم مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی در حاشیه بازدید از اتوبوس سلامت و تندرستی گفت: طرح اتوبوس سلامت و تندرستی با محوریت پیشگیری از بیماری ویروس ایدز با همیاری اعضای کانون ها دانشجویی جمعیت هلال احمر استان قم در راستای آشنایی دانشگاهیان در دانشگاه ها مستقر شده است.

وی تصریح کرد: باید بیماری های که در لایه های پنهان اجتماع وجود دارد بویژه در مراکز دانشگاهی باید با آموزش جوانان و اطلاع رسانی آنها پیشگیری شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: با توجه به اینکه حمایت از سلامت و زندگی انسانها از اهداف جمعیت هلال احمر به شمار می رود اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر در اجرای طرح اتوبوس سلامت و تندرستی مشارکت دارند.

مصباحی بیان کرد: تستی که در این اتوبوس سیار انجام می شود، مرحله اول تست تشخیص سریع است که اگر واکنش معنا داری داشته باشد توسط قسمت دوم در مرحله تکمیلی تایید می شود و این کار با رویکرد جامعه محور برای افزایش دسترسی به آموزش در زمینه راههای انتقال HIV،راههای پیگیری ،مشاوره و پاسخ به سوالات دانشجویان است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی